Odstąpienie od umowy

Gwarancja i Reklamacje

Gwarancja

Poniżej przedstawiamy ogólne warunki gwarancji:

  1. Producent udziela gwarancji prawidłowego działania produktu na okres 24 miesięcy od daty zakupu – dla użytku konsumenckiego, oraz 12 miesięcy dla zastosowania zawodowego.
  2. Gwarant odpowiada przed Nabywcą wyłącznie za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie, które to usuwane będą w okresie gwarancyjnym bezpłatnie.
  3. Gwarancją nie są objęte wady powstałe z innych przyczyn, a szczególnie w wyniku:
    • niewłaściwego użytkowania lub dokonywania napraw przez osoby nieupoważnione,
    • nieprawidłowego montażu, konserwacji, magazynowania i transportu produktu,
    • uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia produktu,
    • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów,
    • uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych, czynników noszących znamiona siły wyższej (pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne itp.),
    • wadliwego działania urządzeń mających wpływ na działanie produktu,
    • naturalnego starzenia się drewna, które może zmieniać kolor oraz pojawiać się pęknięcia,
    • nieprzestrzegania zasad eksploatacji produktu i instrukcji obsługi.
  4. Gwarancja nie obejmuje części podlegających normalnemu zużyciu oraz części i materiałów eksploatacyjnych, takich jak: filtry, żarówki w przypadku balii oraz regulacja drzwi w przypadku saun.
  5. Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji na produkt w przypadku:
    • stwierdzenia jakiejkolwiek modyfikacji produktu,
    • stwierdzenia przez Gwaranta, że przyczyną reklamacji jest nieprzestrzeganie instrukcji obsługi.
  6. Zgłoszenia usterki można dokonać w formie pisemnej, załączając filmy/zdjęcia ukazujące problem, na adres: bok@koba-sauna.pl. Skuteczne zgłoszenie reklamacyjne będzie przyjmowane tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie formularza: ZGŁOŚ TUTAJ.
  7. Producent zapewnia serwis gwarancyjny w ciągu 30 dni roboczych lub dłużej (np. w przypadkach ograniczonej dostępności sprzętu). Gwarancja ogranicza się do dostawy części zamiennych. W przypadkach szczególnych, po wcześniejszym uzgodnieniu i upewnieniu się, że prac naprawczych Nabywca nie jest w stanie wykonać samodzielnie lub przy pomocy lokalnej firmy, przedstawiciel producenta dokona naprawy.
  8. Gwarant zastrzega sobie prawo obciążenia Reklamującego kosztami manipulacyjnymi związanymi z przeprowadzeniem ekspertyzy, transportem, jeśli reklamowany produkt będzie sprawny lub uszkodzenie nie było objęte gwarancją. W takim przypadku Reklamujący zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości kosztów Gwaranta.
  9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek pośrednie lub bezpośrednie straty i szkody, poniesione przez Nabywcę z powodu wady produktu, a w szczególności utraty lub uszkodzenia innego sprzętu, wynikłych przestojów, utraty zysków lub dochodów, kosztów towarów zastępczych itp.
  10. W sprawach nieuregulowanych niniejszą gwarancją mają zastosowanie postanowienia Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje

Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 30 dni. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o dokładne wypełnienie FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


Dziękujemy za wybór naszych produktów i życzymy udanych zakupów!

pixel